|
Granty PPGR - ważny komunikat dot. uzupełnienia dokumentów |
Zmianie uległy wymagania dotyczące weryfikacji oświadczeń złożonych w ramach przeprowadzonego naboru dla konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
W związku z powyższym należy uzupełnić złożone oświadczenia o następujące dokumenty:
- potwierdzenie faktu zatrudnienia w PGR np. kserokopia świadectwa pracy, kserokopia umowy o pracę, kserokopie zaświadczenia z KOWR, kserokopia zaświadczenia z ZUS lub inny dokument wydany przez instytucję organu publicznego;
- kserokopia dokumentów potwierdzających pokrewieństwo w linii prostej np. kserokopia aktu urodzenia, małżeństwa;
- w przypadku, gdy adres zamieszkania dziecka wskazanego w oświadczeniu jest inny niż adres zameldowania, proszę o dostarczenie dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania wskazany w oświadczeniu.
Dokumenty należy złożyć z pismem przewodnim (do pobrania poniżej), umożliwiającym pracownikom urzędu powiązanie ich z właściwymi oświadczeniami.
Tylko uzupełnione oświadczenia gwarantują udział w procesie aplikowania o grant.
Termin uzupełnienia dokumentów: do 10 grudnia 2021 r. do godz. 14:00.
Uzupełnienia można przesyłać drogą pocztową/kurierską (liczy się data wpływu do urzędu) lub składać osobiście w UMiG Dolsk – pokój nr 7.
Osoby, które dostarczyły już ww. dokumenty, nie muszą tego robić ponownie.
>>> POBIERZ <<<
|